carian di sini ye

Tetamu Terhormat Kisah Hidup Saya

Labels

shaklee (136) Ammar (73) miss sasu (71) my self (54) misssasu (51) jom kurus (33) nak kurus (29) info (28) promoshaklee (22) Jomkurus (18) esp (18) family (18) baby aryan (17) tips diet (17) drama tv (14) raya (14) misi kurus (13) puasa (13) resepi (13) wish (12) makan2 (9) nak cantik (9) MasterChef (8) outing (8) contest (7) friend (7) DPLI (6) hadiah (6) kawan (6) macam2 (6) rumah (6) setcantik (6) GA (5) Holiday (5) cookies (5) diet (5) jalan (5) masak2 (5) movie (5) rancangan tv (5) vitamin c (5) wordless wednesday (5) Aktiviti (4) Lirik Lagu (4) Port Dickson (4) Reunion (4) breastfeeding (4) fren wedding (4) potluck (4) senaman (4) setdetox (4) balik kampung (3) klinik (3) kurus (3) makan (3) sales (3) sarapan (3) sembang2 (3) shopping (3) tips (3) video (3) weekend (3) A'Famosa (2) Imam Muda (2) blog (2) doa (2) gift (2) iklan (2) info diet (2) kencingmanis (2) kuantan (2) lemak (2) makanan peberet (2) masak (2) mimi (2) misi insaf (2) mutiara kata (2) nursery (2) pengetahuan (2) ragam (2) sakit (2) sembelit (2) surirumah (2) testimoni (2) vitalea (2) vivix (2) 2015 (1) Air Panas Gadek (1) Bola (1) Bonuslink (1) Bukit Cerakah (1) Interview (1) Kolagen (1) Maharaja Lawak (1) Maulidur Rasul (1) Melaka (1) Nuffnang (1) Pantai Klebang (1) Pengenalan Diri (1) Pengkalan Balak (1) Taman Pertanian Malaysia (1) The Stadhuys (1) adik ipar (1) agar-agar (1) anak anak (1) anniversary (1) astro (1) azam (1) baju kurung (1) banjir (1) beca melaka (1) berita semasa (1) bisnessonline (1) bola sepak (1) bonus (1) bulan rejab (1) cadar. (1) cake (1) cantik (1) cinch (1) demam (1) diabetis (1) elektrik (1) facebook (1) glacomplex (1) hamil (1) handbag (1) hari lahir (1) hari raya (1) herblax (1) jiran (1) jubah (1) kalori (1) kaswi (1) kencing manis (1) kolestrol (1) konvo (1) kustem (1) maharaja lawak (1) mengandung (1) milkboaster (1) minum (1) mothers day (1) muzik (1) muzium samudera (1) my home (1) my mum (1) myself\ (1) nasi goreng kampung (1) oat (1) okbaby (1) omegaguard (1) on9 (1) panduan (1) pengalaman mengandung (1) pengumuman (1) pizza hut delivery (1) pms (1) pregnant (1) preloved (1) puasa. makanan (1) puchong (1) sahur (1) sedekah (1) segugut (1) sekolah (1) shop on9 (1) soya (1) tahun 1 (1) taman tasik cyberjaya (1) tazkirah jumaat (1) toys (1) vitaminc (1)

Thursday, November 25, 2010

Ady Putra Bakal Jadi Peguam Shah Rukh Khan!

salam ..

Hari ni tetibe nk cite pasal artis pulak..hehehe. sape x kenal Ady Putra kan ?die nye feel berlakon tu mmg best la. last cite yg berlakon cite Chinta tu. :D



dgr cite die dpt offer dr negara India. die akan berlakon dgn Shah Rukh Khan!! teruja x?:D

cite ni sy baca kat Sini .

sini sy paste kan cite die yer..:D

KUALA LUMPUR, 24 NOV 2010: Jika ada yang beranggapan bahawa tajuk di atas ini adalah sekadar satu 'propaganda' semata-mata , anda mungkin patut memikirkannya untuk kesekian kali.

Ini kerana memang sahih Ady Putra akan menjadi peguam kepada bintang Bollywood, Dato Shah Rukh Khan (SRK) dalam filem Don 2 yang bakal dibintanginya tidak lama lagi.

"Saya terima berita ini daripada pihak ejen di Malaysia kira-kira sebulan yang lalu. Mereka telah memaklumkan kepada saya bahawa saya telah terpilih untuk membintangi filem Don 2.

"Begitupun, apa yang saya diberitahu, pemilihannya memang tidak mudah kerana pihak ejen di sini perlu menghantar klip video lakonan kami kepada pihak produksi di sana (India). Merekalah yang buat pilihan siapa pelakon yang mereka mahukan.

"Alhamdulillah, dalam ramai-ramai saya adalah di antara mereka yang terpilih. Saya diberitahu selain saya, seorang lahi pelakon Malaysia iaitu Ridzuan Hashim turut terpilih sama," katanya kepada murai.com.my.

Menurut Ady Putra lagi, dia sendiri masih kurang jelas mengapa dia dipilih serta menjadi pilihan pihak produksi filem Don 2.

"Tentu ada kriteria tertentu yang mereka inginkan dari saya. Tapi, terus-terang saya katakan, saya memang rasa tak sabar dan cukup excited bila memperolehi peluang yang seperti ini.

"Bukan saja dapat menjadi sebahagian daripada team produksi filem Don 2, tapi apa yang lebih penting lagi ialah bila dapat membintangi filem ini bersama Shah Rukh Khan. Jadi, peguam dia lagi.

"Setakat ini, saya masih belum memperolehi skrip dan saya pun tak tahu sama ada kemunculan saya di dalam filem ini nanti memerlukan skrip atau tidak kerana saya hanya akan terlibat dalam 2 scene saja.

"Tapi, kalau tiada dialog pun tidak apalah. Yang penting, saya masih dapat muncul dalam filem itu dan meraih pengalaman bekerja dengan produksi filem daripada Bollywood," katanya.

Jelas Ady Putra lagi, pihak ejen di Malaysia juga sudah meminta dia untuk mengunci tarikh 15 Februari hingga 16 Februari 2011 bagi dia menjayakan penggambaran 2 scene yang bakal dijayakannya dalam filem Don 2 nanti.

"Saya telah diminta untuk berbuat demikian daripada pihak ejen di Malaysia sejak seminggu yang lalu. Mereka juga beritahu kedua-dua scene itu akan dilakukan di Sungai Udang, Melaka.

"Setakat ini, penggambaran filem Don 2 sudah pun dilakukan di Berlin. Selebihnyhnya, ia akan dilakukan di Sungai Udang, Melaka serta di India sendiri," katanya.

Demi penglibatannya di dalam filem Don 2, Ady Putra juga sedang berusaha untuk menguruskan lagi badannya.

"Kalau boleh saya mahu mendapatkan bentuk rahang dan tulang pipi macam Shah Rukh Khan. Sama macam yang saya lihat dalam gambar saya bersama Shah Rukh dalam portal Murai tidak lama dulu," katanya mengakhiri perbualan.

sekian ..

p/s : muke Ary ni mmg dh mcm hindustant kan ?mmg layak la die dpt . kena speaking bahasa sana ke nnti ek ?:)




2 comments:

mummy_ayu said...

wah...new info...suka tgk lakonan ady putra, memang mantap..cayalah..

Miss Zan said...

wahhh... kali nie kene minat kat ady putra lah pulak... sebab aku minat SRK.... hahahah